close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

התאמת אסלות לחלקי הבית – איך עושים את זה נכון?

מערכת שורשכט טבת, תשפא13/01/2021

בתהליך ההתקנה של אסלות לבית המגורים או לחלל המשרדי, צריך כאמור לחשוב על אלמנטים עיצוביים, לצד הטיפול בצרכים הטכניים

תגיות:

יש אלמנטים בעולם העיצוב של חללי הפנים, הפרטיים או העסקיים, שהם אלמנטים בסיסיים המאפיינים חיים בסביבה מודרנית. כשבוחרים את האלמנטים העיצוביים האלו, כמו למשל בתהליך בחירה של אסלות לבית המגורים, צריך להתייחס מחד גם לנראות, ומאידך גם לפונקציונאליות ולשימושיות לטווח הארוך. איזון האינטרסים הזה, מחייב חשיבה המשלבת בין כמה תחומי עיסוק מקצועיים, ולכן לא יכולה להתבצע רק על בסיס בחירות אישיות שלכם. לפיכך, כמו כל שלב בעבודה על שיפוץ חלל הבית, גם בעת בחירת אסלות רצוי לפנות לאנשי מקצוע בחתום העיצוב והאינסטלציה שיכולים לסייע לכם לקחת החלטה טובה של מוצר איכותי

ואמין.

איך להתקין אסלות לחללי פנים מושלמים?

אם אתם רוצים להבטיח התקנה חלקה ואיכותית של אסלות לחדרי השירותים בבית, כדאי:

  1. להתייחס למבנה חדרי השירותים בבית או במשרד שלכם. מבחינת מרחב התמרון בתוך חלל השירותים, צריך לאפשר מקום לפתיחת הדלת בצורה נוחה ובמקרה שמדובר על שירותים במרחב ציבורים, גם חשיבה על אחסון תיקים היא קריטית. תכנון אדריכלי מוקפד הוא המפתח שלכם להבנת הצרכים וכתוצאה מכך לפניה ממוקדת מטרה לנותני השירותים הנכונים ביותר לכם.
  2. לבחון את התשתיות הקיימות במבנה בעת הזו, או אלו אשר יוקמו בעתיד לבוא. רק בצורה כזו ניתן לבצע חיבורים מדויקים ובטוחים של אסלות מסוגים שונים. הדוגמה הקלאסית לנושא הזה היא ההתאמה של אסלה מרחפת, שמחייבת בחינת היתכנות מבחינת מבנה הצנרת באיזור החיבורים.
  3. להתאים לסוג השימוש של חלל השירותים. הבדלים בין שימושים שונים יוצרים עיצובים שונים של אסלות. למשל, עיצוב חדר שירותים לאולם אירועים אל מול עיצוב חדר שירותים למשרד בעבודה, יכולים להעצים עיצובים שונים ועל כן הבחירה שלכם בדגמים שונים תצליח להביא לידי ביטוי רעיונות עיצוביים שונים.
  4. לטפל בהיגיינה באיזור חדר השירותים. זה הוא המקום בו רמת ההיגיינה חייבת להיות הכי גבוהה והכי ניכרת שיש, כך שאתם צריכים לבחון את ההתאמה של מערכות כיורים ולהבטיח שיהיה לאורחים שלכם נעים לבקר בחדר זה.

האחריות של המקצוענים והבחירה כולה שלכם

בתהליך ההתקנה של אסלות לבית המגורים או לחלל המשרדי, צריך כאמור לחשוב על אלמנטים עיצוביים, לצד הטיפול בצרכים הטכניים. כיום, היצע העיצובים הקיים בשוק מאפשר לכל לקוח לצאת למסע חיפושים ממוקד מטרה. בין אסלות קרמיקה פשוטות לבין אסלות עם שיפורים טכנולוגיים מגוונים במיוחד, אתם יכולים לבחור מוצרים בטווחי מחירים שונים. ההתאמה לפרויקט היא עניין של איזון בין עלות, תועלת וצורך אמיתי, והיא במידה לא מבוטלת תלויה בניסיון המקצועי של הצוות המלווה את הפרויקט שלכם. ככל שמדובר על צוות מנוסה ומיומן יותר, הם יוכלו להתאים את המוצר הנכון לכם, מתוך מגוון רחב של מוצרים בתנאי רכישה שונים.

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה